Camagames: Year 2 & Camagames Studio: Year 1


Hi everyone!
It’s now the time to make a full report about what happened during this year and what will happen
before the end of this year.
As you will already know, we released the Demo of Infinity Imperium in July and soon we will
release the complete game on Steam!
The time of Camagames is over, but the epic adventure of Camagames Studio has just begun!
Thanks to our projects like OR, Holes and Infinity Imperium we created our little Software House
and soon we will become a Publisher: all the games mentioned above will be released before the
end of this year!
There is another important news we want to share with you: after carefully evaluating every
aspect, we decided to use a new graphic engine for the future projects. At the end of the news,
you’ll see some example of what this new engine is capable of, a big step ahead compared to the
old one!
The graphic of our upcoming projects will be compatible with every single device, either mobile or
not, exploiting every single crumble of power from the Directx 9.0C and the ability to reach up to
8K of graphic resolution and textures.
New stories will be told and proposed in a brand new graphic but only after the release of Infinity
Imperium, obviously!
Stay tuned for further updates.
The Camagames Studio www.camagames.it


Camagames: Anno 2 & Camagames Studio: Anno 1

Salve a tutti!
Ormai è giunta nuovamente l’ora di fare un resoconto di tutto ciò che è accaduto durante
quest’anno e di ciò che succederà entro la fine di questo anno.
Come ormai saprete, abbiamo rilasciato la demo di Infinity Imperium nel mese di Luglio e a breve
rilasceremo su Steam la versione completa!
L’era della Camagames è ormai finita, ma l’epopea della Camagames Studio è appena iniziata!
Infatti, grazie a progetti come OR, Holes e Infinity Imperium abbiamo creato il nostro piccolo
studio di sviluppo che a breve diverrà anche Publisher: tutti i giochi menzionati sopra saranno
pubblicati entro la fine di questo anno solare!
C’è un'altra novità importante che vogliamo raccontarvi: dopo aver valutato attentamente ogni
aspetto, abbiamo deciso che per i futuri progetti verrà impiegato un nuovo motore grafico. Sotto
potrete vedere degli esempi di ciò di cui è capace questo nuovo motore, che, rispetto al
precedente, è un notevole passo avanti!
La grafica dei nostri nuovi progetti sarà compatibile con tutti i dispositivi, sia mobile che non,
sfruttando al massimo le Directx 9.0C e la capacità di arrivare fino a 8K di risoluzione grafica e
texture.
Nuove storie verranno raccontate e presentate in una rinnovata veste grafica ma solo dopo
l’uscita di Infinity Imperium, ovviamente!
Rimanete sintonizzati per ulteriori aggiornamenti.
Camagames Studio www.camagames.it

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