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Visualizzazione dei post da Aprile, 2016

The new Holes Saga

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Hello everyone!
As we already announced in the lasts news, the Team will resume working on Holes after the
release of Abbrevia.
Today we are happy to announce that we will realize a desktop version of the game!
It’s not over yet: in addition to the new version, we are taking in consideration expanding this IP
universe with brand new sequels and prequels.
Stay tuned for further updates
The Camagames Team www.camagames.it
La nuova saga di Holes
Salve a tutti!
Come già abbiamo annunciato nelle scorse notizie, il Team riprenderà il lavoro su Holes dopo il
rilascio di Abbrevia.
Oggi siamo lieti di annunciare che il gioco, oltre alla versione mobile, avrà una versione desktop.
E non è tutto: oltre alla nuove versione, stiamo prendendo in considerazione la realizzazione di
ulteriori seguiti che espanderanno questa IP.
Restate sintonizzati per ulteriori aggiornamenti
Il Team Camagames www.camagames.it

News about Abbrevia Studio

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Hi everyone!
Some time ago we talked about Abbrevia, the new software designed for game developing, for
Desktop and Mobile version.
Today we want to announce you that Abbrevia will support OpenGL, allowing the creation of 3D
project in a program realized for 2D projects only!
Stay tuned for further updates,
The Camagames Team www.camagames.itNovità su Abbrevia Studio
Salve a tutti!
Tempo fa avevamo parlato di Abbrevia, il nuovo software per sviluppo videogiochi, sia per
versione Mobile che Desktop.
Oggi siamo ad annunciare che Abbrevia gestirà le librerie OpenGL, permettendo la creazione di
progetti in 3D in un programma pensato per realizzare giochi in 2D!
Restate sintonizzati per ulteriori aggiornamenti,
Il Team Camagames www.camagames.it

Infinity Imperium Overview Part 2

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Here we are again with others interesting news about Infinity Imperium development!
In the past news we analysed some key points for the development of our project: today we are
here to tell you at what point we are now!
The most part of the bugs are no more and now the development is going faster and faster.
One of the biggest problem was the star system navigation due to an excessive use of physical
memory that could negatively influence the performance on older systems in a relevant way.
Now we have resolved this particular bug and the navigation is now fluid and bugless.
That’s all for today!
Stay tuned for further updates,
The Camagames Team www.camagames.itPanoramica Infinity Imperium Parte 2
Eccoci di nuovo qua con altre interessanti novità sullo sviluppo di Infinity Imperium!
La volta scorsa abbiamo analizzato alcuni punti cardine per lo sviluppo del nostro progetto: oggi
siamo qui per dirvi a che punto siamo arrivati!
La maggior parte dei bug di cui abbiamo parlato la volta scorsa sono st…

Infinity Imperium Overview Part 1

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Hi everyone,
Today we will examine with you all 3 main points of the Infinity Imperium Project:
1) The actual situation
2) The Beta version
3) Future goals
Let’s start with the actual state: the entire Team is really focused on the project but we
have encountered some unexpected obstacles, some of them yet to be resolved. We trust
to fix the 90% of the project for May 2016 (that’s our deadline).
Now let’s talk about Beta: we should release the Beta version at the end of the current
month, considering the fast progresses, even with the problems we are facing right now.
We haven’t announced the official release date already because of this bugs, but be
trustful!
As we have already told you in this news, we are very focused on resolving the bugs:
once resolved, we will be happy to announce the official release date!
Stay tuned for further updates,
The Camagames Team www.camagames.itPanoramica Infinity Imperium Parte 1
Buongiorno a tutti,
Oggi esamineremo insieme a voi 3 punti principali del progetto Infi…

Nearly we have fact!!

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